Rekrutacja

Jak HR-owiec powinien rekrutować sprzedawców?

Rekrutację można rozumieć w ścisłym znaczeniu, jako tylko pozyskanie kandydata do organizacji, oraz w szerokim, jako całościowy proces, najczęściej opracowany w formie projektu, mający na celu pozyskanie pożądanych życiorysów wraz z dokumentami towarzyszącymi (list intencyjny, udokumentowane doświadczenie) poprzez weryfikację kandydatów, prezentację ich decydentom, a skończywszy na zatrudnieniu kandydata.

Wykwalifikowanego pracownika zatrudnię

Rynek pracy w Polsce w poszczególnych latach ostatniej dekady określany był w publikacjach prasowych mianem rynku pracodawcy lub rynku pracownika. Jednak bez względu na to, jak jest to widziane okiem statystyki, pracodawcy twierdzą, że coraz trudniej pozyskać wykwalifikowanego pracownika, a pracownicy, że coraz trudniej jest znaleźć dobrą posadę. Jak to jest rzeczywiście?

Narzędzia Employer Branding

Jest wiele dróg dotarcia do kandydatów. Aby efektywnie z nich korzystać, trzeba określić, czemu mają służyć, jakich nakładów pracy i środków wymagają oraz czy rzeczywiście pomogą firmie wyróżnić się na tle konkurencji.

Dlaczego przyszedłem – dlaczego odchodzę

O budowaniu wizerunku wśród nowych i odchodzących pracowników.

Myślę, że każdy sportowiec, czy mówi o tym, czy nie, jest patriotą.

Czesław Lang

Pobierz wydanie 09/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.