Praca

Employer Branding – strategiczne wyzwanie dla działów HR

Ludzie są największą wartością organizacji. Od ich zaangażowania w pracę zależy satysfakcja klienta i poziom wyników finansowych przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest, by utrzymywać je na najwyższym poziomie. Tylko tacy pracownicy budują pozytywny wizerunek pracodawcy. A tylko taki wizerunek przyciąga najlepszych kandydatów.

HR-owiec niczym sprzedawca

Kiedy nie ma spójności (zrozumienia) pomiędzy działem handlowym a zespołem HR w firmie, można się spodziewać, że w niedługim czasie zarówno struktura firmy, jak i sami ludzie w niej zatrudnieni odczują to dotkliwie.

Systemy ocen w praktyce

Pokolenie urodzonych w latach 80. jest przedmiotem wielu dyskusji i kontrowersji. I chociaż od niedawna depcze mu po piętach pokolenie Z (osób urodzonych po 1990 roku), które już wchodzi na rynek pracy, to temat pokolenia Y ciągle wzbudza emocje.

HR–owiec – zawód bez przyszłości?

Sytuacja na rynku pracy w naszym kraju, zmiany i przekształcenia gospodarcze powodują, że niektóre zawody znikają, a inne ulegają modyfikacjom. Umiejętności, które dziś są pożądane na rynku, za kilka lat mogą się okazać całkowicie nieprzydatne.

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.