Warto przeczytać

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management

Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa.

Przewaga nad konkurentami. Dlaczego zdrowie organizacji jest w biznesie najważniejsze

Lencioni przekonuje, że zamiast starać się być mądrzejszymi, przywódcy i organizacje powinny skupić się na tym, by stać się zdrowszymi, a dzięki temu wykorzystać bogatą i wystarczającą wiedzę i doświadczenie, jakie już posiadają

Coachnig na Wyspach Szczęśliwych

Co szczęściu przeszkadza? Co szczęściu pomaga? Ręka w górę, kto sam nigdy się nad tym nie zastanawiał.

Asertywność menedżera

Współczesny menedżer to ktoś, dla kogo asertywność powinna stanowić absolutną bazę jego kompetencji.

Myślę, że każdy sportowiec, czy mówi o tym, czy nie, jest patriotą.

Czesław Lang

Pobierz wydanie 09/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.