ZARZĄDZANIE USŁUGAMI Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management

Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa.

Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.

 

 

Normann Richard
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Cena: 69,90 zł

Najważniejsze w moich opowieściach są relacje między ludźmi!

Tomek Michniewicz

Pobierz wydanie 10/2019

Zobacz również

JUŻ JEST - PAŹDZIERNIKOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA BENEFIT!

Nowy numer, a w nim:

Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu.

Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym.

20 najważniejszych lekcji życiowych prawd

Książka Urbana to klasyka gatunku z mądrym, ponadczasowym przesłaniem.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.