Współczesna edukacja menedżerska. Badania etnograficzne

Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym.

Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera. Zastosowanie etnografii jako metody badawczej pozwoliło na kompleksowe ujęcie procesu edukacji menedżerskiej i ukazało złożoność relacji pomiędzy jego uczestnikami.

Agnieszka Postuła
Wydawnictwo Poltext
54,90 zł

Najważniejsze w moich opowieściach są relacje między ludźmi!

Tomek Michniewicz

Pobierz wydanie 10/2019

Zobacz również

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Seth Godin, wykorzystując swoją autorską mieszankę obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, pokazuje, że kluczem do kształtowania doskonałości w marketingu jest budowanie wyjątkowej wartości i doświadczenia klientów.

TY – marka warta miliony

Internet dawno temu zmienił zasady gry. Już nie musisz być korporacją ani mieć ogromnego budżetu na marketing, aby zdobywać lojalnych klientów, którzy chętnie zapłacą za wartość, jaką im oferujesz.

Silna marka na LinkedIn, czyli social selling w praktyce (e-book)

LinkedIn to coraz częściej wykorzystywane narzędzie komunikacji w social mediach.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.