Szukając klienta

Książka ta porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu.

Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Wydawnictwo Onepress
39 zł

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Zobacz również

Współczesna edukacja menedżerska. Badania etnograficzne

Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym.

Wolność w wirtualnym świecie. Zbuduj firmę swoich marzeń

Osoby prowadzące własny biznes bardzo często cierpią na syndrom superprezesa.

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera

Celem książki jest wsparcie menedżerów średniego szczebla w rozwijaniu ważnych kompetencji menedżerskich.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.