Strategia lean . Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

Książka "Strategia lean" to coś więcej niż zbiór informacji o powszechnie dziś używanych narzędziach. To opis myślenia lean wykorzystanego jako kompleksowa strategia biznesowa.

To praktyczne ujęcie modelu budowania przewagi konkurencyjnej opartego na kulturze uczenia się i na wartości dla klienta. Autorzy pokazują, jak zastosować tę metodologię, by rozwijać swoich pracowników, inspirować innowacje i generować stabilny wzrost firmy.
Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Zastosowanie go jako kompleksowego podejścia zapewni firmie zrównoważony rozwój w przewidywalnej przyszłości, ułatwi życie pracownikom czy nawet zainicjuje branżową rewolucję.

Michael Ballé, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume
Wydawnictwo MT Biznes
74,90 zł

Osiągnięty cel powoduje szczęście i satysfakcję. Im większy wysiłek, tym większa radość.

Małgorzata Wojtaczka

Pobierz wydanie 01/2020

Zobacz również

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.