Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna

Autorzy są autorytetami w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Opisują praktyczne techniki kształtowania swojego indywidualnego stylu kierowania ludźmi.

Informacje, wskazówki i historie liderów, które znalazły się w tym zbiorze, pomogą Ci w odkryciu znaczenia autentyczności w przywództwie. Przekonasz się, że nie ma jednej niezawodnej recepty na zbudowanie autorytetu i zaufania, ale są one bezwzględnie konieczne dla osiągnięcia sukcesu zespołu. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe "ja". Wie, kiedy należy reagować emocjonalnie, a kiedy dopasować się do ustalonych standardów i zachowywać w określony sposób.
Harvard Business Review
Wydawnictwo Onepress
39,90 zł

Sprzedaż jest prosta, tylko ludzie niepotrzebnie ją komplikują.

Wojciech Herra

Pobierz wydanie 06/2019

Zobacz również

Chcieć, móc, potrafić. Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni? Niezbędnik menedżera

Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni?

Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą

Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami?

Jak się dobrze sprzedaćc

Książka „Jak się dobrze sprzedać” wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży, szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło „Myśl i bogać się”.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.