JUŻ JEST - PAŹDZIERNIKOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA BENEFIT!

Nowy numer, a w nim:

WARTO TAM BYĆ – najważniejsze wydarzenia w nadchodzącym czasie!

WYWIADW podróżowaniu najważniejsze jest mieć gdzie wracać - z Tomkiem Michniewiczem rozmawiał Rafał Mikołaj Krasucki, zastępca redaktor naczelnej Miesięcznika Benefit

ZARZĄDZANIE PRZEZ INDYWIDUALNOŚĆ

  • Strach i schematy rujnują nam życie – Ewa Jochheim

ZARZĄDZANIE

  • Jak zamienić taktykę w strategię? – Michał Kanarkiewicz
  • Siła różnorodności – Marta Orzęcka
  • Zarządzanie nieobecnością prezesa – Ewa Wilmanowicz

ROZWÓJ

  • Człowiek jest jak dom o 4 pokojach – Krzysztof Filarski
  • Pasja może stać się zawodem – Grzegorz Maryniec
  • Mentoring – jakie bariery? – dr Agnieszka Twaróg-Kanus, dr Sylwester Pietrzyk

PRACA

  • Sytuacja kobiet na rodzimym rynku pracy – Natalia Bogdan

WYNAGRODZENIA

  • Sprawiedliwe wynagradzanie – Jagoda Zygiert

BENEFITY

  • Grupówka w nowej odsłonie – Tomasz Kutyba
  • Benefity w małych i średnich firmach – Jagoda Zygiert

BENEFITY W SEKTORZE PUBLICZNYM

  • ZFŚS – na jakie działania można go przeznaczyć? – Monika Cieślak

WYWIAD

  • Jeżeli zadbamy o człowieka, człowiek zadba o biznes – z Beatą Kapcewicz rozmawiała Katarzyna Patalan

BENEFITY

  • Aktywność fizyczna w miejscu pracy – Artur Dzięgielewski, Grzegorz Kwiatek
  • Aktywni = bardziej zaangażowani – Magdalena Pancewicz

WYWIAD

  • Uwzględniamy różnorodność pracowników – z Magdaleną Aniołek rozmawiała Katarzyna Patalan

PRAWO

  • Profilaktyczna opieka zdrowotna – Anna Słowińska

KINO/MUZEUM/ TEATR/KSIĄŻKI – najświeższe publikacje, wydarzenia warte polecenia!

FELIETON

  • Forum Ekonomiczne w Krynicy, w sportowo-HR-owym świetle – Marek Skała

↑↑↑ KLIKNIJ ↑↑↑ A OTRZYMASZ DOSTĘP DO NAJNOWSZEGO WYDANIA ORAZ NUMERÓW ARCHIWALNYCH W WERSJI ELEKTRONICZNEJ!

Najważniejsze w moich opowieściach są relacje między ludźmi!

Tomek Michniewicz

Pobierz wydanie 10/2019

Zobacz również

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Seth Godin, wykorzystując swoją autorską mieszankę obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, pokazuje, że kluczem do kształtowania doskonałości w marketingu jest budowanie wyjątkowej wartości i doświadczenia klientów.

TY – marka warta miliony

Internet dawno temu zmienił zasady gry. Już nie musisz być korporacją ani mieć ogromnego budżetu na marketing, aby zdobywać lojalnych klientów, którzy chętnie zapłacą za wartość, jaką im oferujesz.

Silna marka na LinkedIn, czyli social selling w praktyce (e-book)

LinkedIn to coraz częściej wykorzystywane narzędzie komunikacji w social mediach.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.