Innowacyjność – przepis na sukces. Model „od A do F” Philip Kotler, Fernando Trías de Bes

Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach.

Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model „od A do F” pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.

Philip Kotler, Fernando Trías de Bes
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o. o.
Cena: 49,90 zł

Sprzedaż jest prosta, tylko ludzie niepotrzebnie ją komplikują.

Wojciech Herra

Pobierz wydanie 06/2019

Zobacz również

Chcieć, móc, potrafić. Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni? Niezbędnik menedżera

Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni?

Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą

Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami?

Jak się dobrze sprzedaćc

Książka „Jak się dobrze sprzedać” wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży, szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło „Myśl i bogać się”.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.