Warto tam być

Kluczowe kompetencje przyszłości - HR Lunch Meeting 16 październikPoznań

Kluczowym zasobem każdej organizacji są ludzie. To jasne! Ale nie ludzie w ogóle, lecz tacy, którzy posiadają kompetencje, dzięki którym firma może zwyciężać na rynku. Pytanie, które warto sobie postawić brzmi: czy na pewno wiemy, dzięki jakim kompetencjom nasza firma osiąga sukces dzisiaj? Jakie kompetencje są jej potrzebne, aby zwyciężać jutro i pojutrze? Jakie będą kluczowe kompetencje przyszłości?

Zarządzanie Międzypokoleniowe a Kultura Organizacyjna 21-22 lutego 2012r.

Obecnie na rynku pracy można spotkać już cztery generacje pracowników: pokolenie wyżu demograficznego („Baby Boomers”), „X”, „Y”, a niebawem „iPod”… Te pokolenia reprezentują odrębne światy, mają inne wartości, oczekiwania wobec pracodawcy… Zatrudnienie różnych pokoleń ma swoje konsekwencje w życiu przedsiębiorstwa. Dla pracodawcy zarządzanie wiekiem, a właściwie różnorodnością wiekową, jest wyzwaniem. Wiek to ważny czynnik, choć rzadko brany pod uwagę, w strategiach zarządzania firmą.

Systemy motywacyjne w Call/Contact Center

Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center: pozafinansowe vs finansowe odbędzie się w dniach 14-15 lutego 2012 roku w Warszawie, w hotelu Marriott.

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.