VIII Forum Dyrektorów HR 24-25.10.2019

Nowoczesne oblicze sektora HR – mądre zarządzanie, kultura organizacyjna i podnoszenie efektywności.

VIII Forum Dyrektorów HR to spotkanie praktyków odpowiedzialnych za zarządzanie kapitałem ludzkim w największych firmach w Polsce. Wyjątkowa okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych oraz omówienia najważniejszych wyzwań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Celem Forum jest dzielenie się doświadczeniem, specjalistycznym know-how oraz wspólne wypracowanie najskuteczniejszych metod, wpierających rozwój biznesu.

Podczas ósmej edycji postaramy się odpowiedzieć na kluczowe dla tej branży pytania, w tym:
- Jak dopasować model zarządzania do koncepcji biznesowej?
- Jak doskonalić miękkie i twarde umiejętności poszczególnych członków zespołu?
- Czy jesteśmy gotowi na transparentność wynagrodzeń w Polsce?
- Jak sprawić, aby kultura przyczyniła się do rozkwitu organizacji, a nie była źródłem jej największych trudności?
- Jakie działania retencyjne sprawdzają się w odniesieniu do konkretnych pokoleń pracowników?
- Jak aktywizować pracowników i wzmacniać ich zaangażowanie w podejmowanie decyzji dotyczących firmy?
- Jak za pomocą aplikacji sprawić, by praca stała się fantastycznym doświadczeniem dla kierownika i pracownika?
- Jak wspierać realizację celów strategicznych i odpowiadać na bieżące potrzeby przedsiębiorstwa?
- W jaki sposób budować multikulturową organizację?
- Jak sobie radzić, kiedy decyzje kadrowe są podejmowane poza Polską? 

24-25 października 2019 -  Warszawa
Organizator: Blue Business Media
Informacje: https://hr-forum.pl/

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Zobacz również

Angażowanie i budowanie lojalności pracowników w sektorze usług – co jeszcze możemy zrobić 28-29.11.2019

Konferencja skierowana do przedstawicieli działów personalnych z dużych i średnich firm usługowych. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną możliwość wymiany informacji na temat aktualnej sytuacji firm działających w sektorze usług z różnych branż. Dowiedzą się, jakie wyzwania pojawiają się przed kadrą zarządzającą i jak należy realizować programy zwiększające zaangażowanie i lojalność pracowników oraz jak reagować na nowe wyzwania rynku, żeby nawet w momencie spowolnienia gospodarczego wyprzedzać konkurencję, a w momencie poprawy sytuacji na rynku dzięki optymalizacji procesów jeszcze przewagę konkurencyjną zwiększać.

Forum MeetBenefit: benefity, które pasują

MeetBenefit to ogólnopolskie Forum Benefitów pracowniczych, gdzie: - podczas prelekcji poznacie rozwiązania, które sprawdzają się w praktyce - w strefie expo poznacie oferty najlepszych firm z branży i ekspertów - wymienicie doświadczenia z innymi praktykami na interesujące Was tematy.

Azymut Zdrowie 2019

Badanie dobrych praktyk budowania kapitału zdrowia w organizacjach

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.