TWI Relacje Pracownicze. Czyli jak organizacja osiąga cele dzięki ludziom? 07.06.2019

Poruszane w ramach konferencji zagadnienia w dużej mierze będą dotyczyć zrozumienia wpływu relacji pracowniczych na skuteczność realizacji celów firmy, roli przełożonego w kształtowaniu relacji pracowniczych. Sposobów komunikacji budujących otwartość i zaufanie oraz narzędzi wykorzystywanych przez przełożonych aby stworzyć i wzmocnić dobre relacje z pracownikami.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak podchodzą do kwestii zarządzania relacjami firmy produkcyjne i usługowe. Jakie napotykają wyzwania i jak sobie radzą z tym, aby relacje pracownicze były konkretnym, realnym czynnikiem wspierającym wzrost i realizację celów strategicznych.
W ramach towarzyszących warsztatów zapoznają się i przećwiczą konkretne, sprawdzone sposoby na budowanie relacji i rozwiązywanie problemów pracowniczych zgodnie z metodyką rekomendowaną przez autorów TWI RP. Podczas wykładów prowadzonych przez przedstawicieli Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Mando Corporation Poland Sp. z o.o.  dowiedzą się m.in. jak duże firmy osiągające sukces rynkowy dbają o relacje pracownicze.

7 czerwca 2019 - Wrocław
Organizator: Lean Management Consulting Group
Informacje: https://www.lmcg.com.pl/lean-exchange-club-czerwiec-2019.html

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Zobacz również

L&D Meetup #Experience

Wydarzenie organizowane dla branży L&D, łączące świat startupowej innowacyjności i potrzeb dużych organizacji. Hasło przewodnie tegorocznej edycji to: #Experience. Wśród prelegentów znajdą się m.in. światowej sławy Donald H Taylor oraz Ben Whitter.

Dojrzali Wspaniali – Parada Seniorów

Według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia seniorzy w ciągu tygodnia powinni podejmować 150 minut aerobowego wysiłku fizycznego o umiarkowanym natężeniu lub 75 minut aerobowej aktywności o dużej intensywności.

Angażowanie i budowanie lojalności pracowników w sektorze usług – co jeszcze możemy zrobić 28-29.11.2019

Konferencja skierowana do przedstawicieli działów personalnych z dużych i średnich firm usługowych. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną możliwość wymiany informacji na temat aktualnej sytuacji firm działających w sektorze usług z różnych branż. Dowiedzą się, jakie wyzwania pojawiają się przed kadrą zarządzającą i jak należy realizować programy zwiększające zaangażowanie i lojalność pracowników oraz jak reagować na nowe wyzwania rynku, żeby nawet w momencie spowolnienia gospodarczego wyprzedzać konkurencję, a w momencie poprawy sytuacji na rynku dzięki optymalizacji procesów jeszcze przewagę konkurencyjną zwiększać.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.