Kongres Szefów Produkcji 12.06.2019

Postępujący proces robotyzacji oraz współczesne realia rynku pracownika wymuszają na nowoczesnych Menedżerach Produkcji poszerzanie dotychczasowych kompetencji.

Kongres Szefów Produkcji jest odpowiedzią na potrzebę optymalizacji procesu rekrutacji. Uczestnicy wydarzenia otrzymają pakiet gotowych rozwiązań, dzięki którym dowiedzą się jak sprawnie przygotować pracownika do pracy na produkcji, a także jak w późniejszym czasie utrzymać go w firmie.

Udział w kongresie to dla uczestników sposobność do zainspirowania się rozwiązaniami stosowanymi w innych zakładach produkcyjnych, poszerzenia wiadomości z zakresu zarządzania produkcją oraz procesem rekrutacji.

Prelekcje poprowadzą liderzy z zakresu zarządzania produkcją:
- Janusz Kwiek - Dyrektor fabryki gum do żucia (Mars Polska)
- Agnieszka Godlewska - HR Business Partner i trener (Arjo)
- Marta Maciszewska-Malinowska - Employer Branding Coordinator (Arjo)
- Krzysztof Wiśniak - HR Operations Manager (grupa spółek DANONE)
- Łukasz Grabowski - Production Director (SuperDrob S.A.)
- Tomasz Kuźniarski - Production Director (Gino Rossi S.A.)

Program kongresu obejmuje 4 panele tematyczne.

CASE STUDIES

  1. Jak pozyskać nowego pracownika, gdy na rynku lokalnym brakuje kandydatów, a konkurencja oferuje porównywalne warunki.

JEDEN PROBLEM, DWA PODEJŚCIA

  1. Jak szybko przygotować nowego pracownika do pracy na produkcji – dwa podejścia do onboardingu – porównanie systemu wdrażania nowych pracowników w dwóch firmach.

AUTORYTET SZEFA

  1. Jak rozmawiać  z pracownikami operacyjnymi, aby osiągnąć zamierzony efekt.

ROZWÓJ NA PRODUKCJI

  1. Jak zachęcić pracowników do podnoszenia kompetencji oraz jak przygotować sukcesorów do nowej roli.

W ramach wydarzenia będzie możliwość zadawania pytań prelegentom.

Uczestnicy kongresu Szefów Produkcji otrzymają prestiżowy certyfikat sygnowany przez magazyn „Menedżer Produkcji” potwierdzający rozwój kluczowych kompetencji nowoczesnego Lidera Produkcji.

12 czerwca 2019 -  Poznań
Organizator: Forum Media Polska Sp. z o.o.
Informacje: www.szefowie-produkcji.pl

 

Sprzedaż jest prosta, tylko ludzie niepotrzebnie ją komplikują.

Wojciech Herra

Pobierz wydanie 06/2019

Zobacz również

Z energią o employer brandingu

Jak zapewnić dobry poziom energii w organizacji? Jednym ze sposobów jest dbanie o dobrą markę pracodawcy. O tym, jak dobry employer branding wpływa na energię w organizacji mogli porozmawiać uczestnicy konferencji Employer Branding Summit 2019, która odbyła się 5 czerwca 2019 r. w Warszawie.

VI Europejski Kongres Lean Manufacturing 19-21.09.2019

To spotkanie dyrektorów, menedżerów, kierowników wyższego szczebla, a także wszystkich zainteresowanych szczupłym zarządzaniem.

Kurs na HR w Gdańsku (XIV edycja) 13.06.2019

Pracodawca przyszłości nie boi się cyfrowej metamorfozy i wykorzystuje nowe media w procesie rekrutacji, potrafi motywować pracowników i nie ma problemów ich z rotacją. Szuka nowoczesnych rozwiązań i wie, że outsourcing może być odpowiedzią na potrzeby biznesowe współczesnego przedsiębiorstwa.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.