Employer Branding Stars - kto okazał się najlepszy?

17 października po konferencji HRcamp podczas X jubileuszowej Gali EBstars niezależne jury nagrodziło najlepsze projekty i działania Employer Branding w 8 kategoriach głównych oraz 2 kategoriach specjalnych.

fot. mat. własne Employer Branding Institute

Kategorie Główne X edycji EBstars:

- Najlepsza Strategia Employer Branding
- Najlepsza Kampania Employer Branding
- Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Employer Branding
- Najlepszy Candidate Experience
- Najlepsze Działania Digital
- Najlepsza Strona Kariery
- Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne
- Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

 Dwie nowe kategorie specjalne:

- Narzędzie wspierające Employer Branding
- Osobowość roku Employer Branding 2019 (do tej kategorii zgłoszenia przyjmowane były wyłącznie drogą nominacji).

143 zgłoszenia od ponad 100 firm w 10 kategoriach!

We wszystkich kategoriach zostały zgłoszone aż 143 projekty, czyli dwukrotnie więcej niż rok temu! Rosnąca liczba zgłoszeń świadczy o wzroście znaczenia i popularności Employer Brandingu w Polsce. W aż trzech kategoriach nagroda główna nie została przyznana, przyznano natomiast 4 wyróżnienia.

W jury Employer Branding Stars zasiedli eksperci o szerokim wachlarzu kompetencji i bogatym doświadczeniu w różnych obszarach EB, które pozwoliły na kompleksową ocenę każdego zgłoszonego projektu, co nie oznacza, że wybór zwycięzców należał do łatwych.

W ekscytujących obradach udział wzięli:

Łukasz Trzeszczkowski (Przewodniczący Jury), Adam Piwek, Ewa Mazurczyk-Jankowska, Jacek Krajewski, Maja Biernacka, Sebastian Drzewiecki, Monika Sońta, Magdalena Selwant-Różycka, Kasia Tang, Jakub Skalik i Maja Gojtowska.

Gala Employer Branding Stars

Galę wręczenia statuetek poprowadził wyśmienity duet Piotr Lenarczyk (EY) oraz Kaja Gryciak (Employer Branding Institute).

fot. mat. własne Employer Branding Institute

Poznajcie listę wszystkich nagrodzonych w X edycji

- Najlepsza Strategia Employer Branding
Nagroda: McDonald’s

- Najlepsza Kampania Employer Branding powyżej 100 tys. zł
Nagroda: Nordea Bank ABP S.A. Oddział w Polsce – kampania skierowana do IT

- Najlepsza Kampania Employer Branding poniżej 100 tys. zł:
Nagroda: Freightliner PL Sp. z o.o. – Najsilniejsi

- Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Wewnętrzna
Nagroda: FABRYKI MEBLI „FORTE” S.A. („Zmień pracę, ale nie pracodawcę”)
Wyróżnienie: McDonald’s Polska

- Najlepszy Candidate Experience
Nagrody głównej nie przyznano

- Najlepsze Działania Digital
Nagrody głównej nie przyznano
Wyróżnienie: Accenture – Job Dating

 - Najlepsza Strona Kariery
Nagrody głównej nie przyznano
Wyróżnienie: Aviva

 - Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne
Dwie nagrody ex aequo:
Samsung R&D – video rekrutacyjne
JYSK – vlog

- Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI
Nagroda: Empik – kampania Xmas

- Narzędzie wspierające Employer Branding
Nagroda: ChallengeRocket
Wyróżnienie: AskHenry

- Osobowość Employer Branding
Nagroda: Zyta Machnicka

Ogromne przedsięwzięcie organizacyjne. Brawa dla całego teamu Employer Branding Institute, który za tym stał. Steven Spielberg nie napisałby lepszego scenariusza. Spontanicznych reakcji i nieprzewidzianych zwrotów akcji nie brakowało. I to jest piękne, bo potrzeba nam naturalności w dzisiejszym świecie pełnym plastiku. – Jacek Krajewski, Juror Employer Branding Stars.

Ważne w naszym życiu jest to, żebyśmy byli w miarę szczęśliwi albo przynajmniej nie nieszczęśliwi.

Andrzej Poniedzielski

Pobierz wydanie 11/2019

Zobacz również

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.