Coaching Day 2019 - 29.06.2019

Konferencja integrująca coachów, trenerów i menedżerów. W programie przewidziano kilkanaście bezpłatnych warsztatów, podczas których uczestnicy będą wymieniali się nowoczesnymi i sprawdzonymi narzędziami coachingowo-trenerskich. Będą zarówno warsztaty dla biznesu, dla kobiet, dla ojców i mam oraz dla przedstawicieli organizacji pozarządowych.

Głównym celem wydarzenia jest integracja środowiska coachingowego, a także poszerzanie wiedzy i świadomości znaczenia wartości w pełnionych rolach zawodowych

Konferencja została podzielona na bloki tematyczne w trakcie, których zaprezentowana zostanie wiedza z zakresu m.in.: teorii coachingu, Mindfullness, biznesu coachingowego.

29 czerwca 2019 – Tarnów
Oragnziator: Szkoła Coachingu Lilianna Kupaj
Informacje: www.coachingday.pl

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Zobacz również

L&D Meetup #Experience

Wydarzenie organizowane dla branży L&D, łączące świat startupowej innowacyjności i potrzeb dużych organizacji. Hasło przewodnie tegorocznej edycji to: #Experience. Wśród prelegentów znajdą się m.in. światowej sławy Donald H Taylor oraz Ben Whitter.

Dojrzali Wspaniali – Parada Seniorów

Według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia seniorzy w ciągu tygodnia powinni podejmować 150 minut aerobowego wysiłku fizycznego o umiarkowanym natężeniu lub 75 minut aerobowej aktywności o dużej intensywności.

Angażowanie i budowanie lojalności pracowników w sektorze usług – co jeszcze możemy zrobić 28-29.11.2019

Konferencja skierowana do przedstawicieli działów personalnych z dużych i średnich firm usługowych. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną możliwość wymiany informacji na temat aktualnej sytuacji firm działających w sektorze usług z różnych branż. Dowiedzą się, jakie wyzwania pojawiają się przed kadrą zarządzającą i jak należy realizować programy zwiększające zaangażowanie i lojalność pracowników oraz jak reagować na nowe wyzwania rynku, żeby nawet w momencie spowolnienia gospodarczego wyprzedzać konkurencję, a w momencie poprawy sytuacji na rynku dzięki optymalizacji procesów jeszcze przewagę konkurencyjną zwiększać.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.