Angażowanie i budowanie lojalności pracowników w sektorze usług – co jeszcze możemy zrobić 28-29.11.2019

Konferencja skierowana do przedstawicieli działów personalnych z dużych i średnich firm usługowych. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną możliwość wymiany informacji na temat aktualnej sytuacji firm działających w sektorze usług z różnych branż. Dowiedzą się, jakie wyzwania pojawiają się przed kadrą zarządzającą i jak należy realizować programy zwiększające zaangażowanie i lojalność pracowników oraz jak reagować na nowe wyzwania rynku, żeby nawet w momencie spowolnienia gospodarczego wyprzedzać konkurencję, a w momencie poprawy sytuacji na rynku dzięki optymalizacji procesów jeszcze przewagę konkurencyjną zwiększać.

Zagadnienia omawiane podczas konferencji:
- Imponujące pierwsze wrażanie – zaangażowanie budowane przed pierwszym dniem pracy
- Strategie, narzędzia i najlepsze działania podnoszące zaangażowanie i lojalność pracowników
- Częsty feedback i coaching buduje pracę zespołową
- Empatyczny lider – podstawa sukcesu
- Jak budować tożsamość zespołów zdalnych
- Utrzymanie zaangażowania pracowników poprzez właściwe zarządzanie emocjami swoimi
i zespołu
- Zarządzanie talentami i gwiazdami w zespole
- Właściwe zarządzanie konfliktami
-  Angażowanie wielopokoleniowych zespołów na przykładzie działań realizowanych w firmie z sektora produkcji
- Digitalizacja w usługach pod kątem angażowania i budowania lojalności
- Co zrobić gdy menedżerowi brakuje kompetencji liderskich
- Budowanie zaangażowania i lojalności pracowników – program „Moc motywacji” w firmie DPD

Niepowtarzalna możliwość wymiany doświadczeń podczas wartszatów, panelu dyskusyjnego oraz koktajlu po pierwszym dniu konferencji!

Konferencja skierowana jest do: Dyrektorów, Kierowników i Specjalistów z Działów Personalnych oraz wszystkich osób zarządzających pracownikami, które chcą świadomie i odpowiedzialnie angażować i budować lojalność swoich pracowników.

28-29 listopada 2019 - Warszawa
Organizator: GBI Partners Sp. z o.o.
Informacje: http://www.gbip.com.pl/

Najważniejsze w moich opowieściach są relacje między ludźmi!

Tomek Michniewicz

Pobierz wydanie 10/2019

Zobacz również

HR Innovations 29-30.10.2019

To wyjątkowe dwudniowe, jedno z największych w branży HR wydarzenie, które jest połączeniem 1-dniowych bezpłatnych targów z 2-dniową konferencją.

X Morfologia Sprzedaży 26.11.2019

Konferencja Menedżerów Sprzedaży. Jubileuszowa X edycja konferencji Morfologia Sprzedaży, podczas której każdy szef sprzedaży i handlowiec znajdzie w programie coś, co zwiększy skuteczność zespołową i osobistą!

Wellbeing w branży IT

Jak budować firmę, z której pracownicy nie mają ochoty odejść? Co zrobić, by pozyskać najlepszych specjalistów w branży? Jak realnie wpłynąć na ich lojalność? Czy to wszystko jest w ogóle możliwe w praktyce?

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.