Styl życia

Lojalności i zaangażowania nie da się kupić

Organizacje, które proponują swoim pracownikom świadczenia pozapłacowe, robią to zwykle w określonym celu. Wśród najważniejszych kwestii wymieniają przywiązanie pracowników do firmy, wzmocnienie kultury organizacyjnej i wizerunku pracodawcy − i najważniejsze − budowanie motywacji do pracy i zaangażowania ludzi.

Promocja aktywności ma sens

W Polsce coraz częściej i coraz więcej mówi się o potrzebie podjęcia tak indywidualnej, jak i publicznej troski o poziom sprawności fizycznej polskiego społeczeństwa. Jednak liczba osób aktywnych fizycznie nie wzrasta tak dynamicznie, jak powinna.

Czy każdy sport jest dla nas odpowiedni?

Każdy człowiek, by prawidłowo funkcjonować, potrzebuje codziennej dawki ruchu. Dzień po dniu mniej lub bardziej poddajemy nasze ciało i umysł różnym aktywnościom, które niezbyt starannie dobrane, mogą okazać się nieskuteczne lub niekorzystnie wpływać na nasz organizm.

Czas się ruszyć

Polacy w zakresie aktywności fizycznej zajmują jedną z najniższych pozycji w Europie, natomiast w rankingu najbardziej otyłych narodów są coraz bliżej podium. Obecnie, jak wynika z drugiej edycji badania MultiSport Index, 64 proc. mieszkańców Polski (blisko 21 milionów osób powyżej 15. roku życia) przynajmniej raz w miesiącu podejmuje wysiłek fizyczny niezwiązany z pracą zawodową. To jednak wciąż za mało, ponieważ bezruch zabija.

Najważniejsze w moich opowieściach są relacje między ludźmi!

Tomek Michniewicz

Pobierz wydanie 10/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.