Platforma internetowa e-MultiSport

Już ponad 135 tys. Kart MultiSport zamawianych jest za pośrednictwem platformy internetowej e-MultiSport.

Benefit Systems, dostarczający benefity dla pracowników, stworzył narzędzie, które bez wątpienia można nazwać “benefitem dla pracodawców”. E-MultiSport – platforma służąca usprawnieniu i automatyzacji procesu składania zamówień na kartę MultiSport cieszy się coraz większą popularnością wśród Klientów firmy. Stały, całodobowy dostęp do danych, jak również pełną kontrolę nad zamówieniami doceniło już 3,5 tys. Pracodawców zatrudniających kilkaset tysięcy osób. Główną przesłanką ku stworzeniu nowego rozwiązania dedykowanego jednostkom odpowiedzialnym za koordynację relacji z Benefit Systems była chęć skrócenia czasu potrzebnego do złożenia zamówienia oraz wyeliminowania błędów pojawiających się w trakcie jego realizacji. O tym, iż Elektroniczny System Obsługi Klienta okazał się narzędziem niezwykle praktycznym świadczy fakt, iż już ponad połowa Klientów realizuje zamówienia na główny produkt firmy właśnie za jego pośrednictwem. Tym, co zachęca do skorzystania z nowego rozwiązania jest jego dostępność – będąca skutkiem zaprojektowania platformy w formie strony internetowej oraz połączenie wielu funkcjonalności w jednym miejscu. Za pośrednictwem e-MultiSport, osoby odpowiedzialne za współpracę z Benefit Systems, mogą nie tylko składać zamówienie na karty MultiSport, ale mają także możliwość zgłaszania zapotrzebowania na duplikaty zagubionych karnetów oraz dokonania zmian na liście użytkowników.

Internetowa platforma zapewnia stały dostęp do zawartych w formularzu informacji oraz umożliwia wgląd w aktualną listę użytkowników korzystających z karty. Narzędzie, które zastąpiło dotychczasowe rozwiązanie oparte na arkuszu Excel, eliminuje konieczność trzykrotnego wprowadzania każdej zmiany w dotychczasowym zamówieniu. Sprzyja to oszczędzaniu czasu – zwłaszcza w przypadku firm, w których liczba osób objętych programem motywacyjnym MultiSport jest znacząca. – „Platforma e-MultiSport jest funkcjonalna i zarazem bardzo przejrzysta, co sprawia, że korzystanie z niej przebiega intuicyjnie. Na podkreślenie zasługuje możliwość eksportu danych do plików w formatach csv, pdf i xls, co świetnie sprawdza się w przypadku tworzenia raportów i zestawień – ocenia Sylwia Szpargała, specjalista ds. personalnych w firmie Polska Grupa Merchandisingowa, od ponad pół roku realizującej zamówienia za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta. – Inną przydatną funkcją jest przypomnienie o terminie złożenia kolejnego zamówienia, które wyświetla się na każdej podstronie, a także podsumowanie z szacunkową kwotą faktury za kolejne okresy rozliczeniowe - dodaje Sylwia Szpargała.

Pozytywną opinię na temat platformy potwierdza badanie dotyczące satysfakcji klientów przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie Benefit Systems. Wykazało ono, iż ośmiu na dziesięciu użytkowników Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta zauważa usprawnienie relacji na linii zamawiający - dostawca. Niemal tyle samo osób (78 proc.) ocenia, iż korzystanie z platformy przyczynia się do zmniejszenia błędów występujących w trakcie składania zamówienia, a 82 proc. użytkowników nie zauważyło żadnych trudności związanych z obsługą platformy. Od momentu przeprowadzenia badania pod koniec 2012 roku, platforma e-MultiSport rozbudowana została o kolejne funkcjonalności usprawniające proces składania zamówienia. Dzięki nowym rozwiązaniom, wprowadzanym w odpowiedzi na potrzeby Klientów, korzystanie z e-MultiSport stało się jeszcze bardziej efektywne. W obecnych realiach biznesowych umiejętność nawiązania współpracy z Klientem dawno przestała być gwarancją powodzenia. O sukcesie firmy w coraz większym stopniu decyduje zdolność do nawiązywania długotrwałych i pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi. Aby tak się stało, konieczne jest wyjście naprzeciw potrzebom kontrahentów oraz dostarczenie im rozwiązań, które usprawnią i uproszczą transakcje biznesowe, umacniając jednocześnie wz jemne relacje z korzyścią dla obu stron. Platforma e-MultiSport jest takim właśnie narzędziem, i jak pokazują badania – spełnia swoją rolę.

Urszula Kryczka
koordynator działu obsługi klienta, Benefit Systems SA

Myślę, że każdy sportowiec, czy mówi o tym, czy nie, jest patriotą.

Czesław Lang

Pobierz wydanie 09/2019

Zobacz również

Millenialsi oczekują więcej od swojego miejsca pracy

Dzisiejsi 18‒34-latkowie nie do końca wiedzą, czego chcą, ale na pewno wiedzą, czego nie chcą. To powoduje, że pracodawca nieustannie musi stymulować ich aktywność, tak aby się nie nudzili i stale mieli poczucie rozwoju. Niechęć młodego pokolenia do podporządkowywania się regułom sprawia, że należy wprowadzać wiele zmian zarówno na rynku pracy, płac i benefitów, jak i w samej aranżacji biur.

Jak motywować pracowników o niskich pensjach

Motywowanie pracowników nie jest łatwym zadaniem. Trudno jest motywować pracowników o wysokich zarobkach, dlatego budowanie motywacji osób o niskich płacach jest jeszcze większym wyzwaniem. Pracownicy o najniższych zarobkach są dość zróżnicowaną grupą. Należą do nich osoby o niskich kwalifikacjach oraz młodzi pracownicy, którzy dopiero zaczynają aktywność zawodową.

Elastyczna forma zakupu benefitów

Zasadniczo procedury zakupowe w jednostkach publicznych mogą być przeprowadzane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) albo wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień. W niniejszym artykule skupię się na tej teoretycznie prostszej procedurze − dotyczącej zakupów poniżej tzw. progu bagatelności, który wynosi 30 tys. euro.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.