Karta Podarunkowa Decathlon. Podaruj sport w prezencie!

Chcesz skutecznie zmotywować swoich pracowników, jednocześnie dbając o ich zdrowie? A może otwierasz nową akcję promocyjną lub program lojalnościowy? Rozwiązanie może być tylko jedno: Karta Podarunkowa Decathlon. Bo sport to trafiony prezent na każdą okazję!

fot. mat. własne Decathlon

Karty Podarunkowe są częścią oferty Decathlon dla Biznesu. To specjalny program partnerski, mający na celu nawiązanie współpracy z firmami, które, tak jak Decathlon, postrzegają sport jako ważny element codziennego funkcjonowania i sposób na nagradzanie i zwiększanie aktywności pracowników.

Karta Podarunkowa może stanowić doskonały benefit motywacyjny za wyniki w pracy, a dla pracodawcy – gwarancję na to, że jego zespół poczuje się doceniony. Może być również elementem skutecznej akcji promującej produkty lub usługi, programu lojalnościowego czy konkursu. Pozytywne emocje, które wiążą się ze sportem, na pewno wzmocnią działanie każdego projektu i pozyskają dla firmy nowych klientów, zarażonych sportową pasją. To także świetny pomysł na prezent dla kontrahenta, który z pewnością doceni możliwość skorzystania z bogatej oferty Decathlonu i z iście sportowym entuzjazmem wróci do twojej firmy. I wreszcie – last but not least – sportowy prezent to wspaniały sposób dbania o zdrowie i kondycję fizyczną pracowników, których zadowolenie przekłada się bezpośrednio na powodzenie twojej firmy. Czego chcieć więcej?

Bon na sportowe emocje

Karta Podarunkowa Decathlon działa na zasadzie bonu zakupowego. Obdarowany może za jej pomocą dokonywać płatności aż do wyczerpania jej wartości. Karty są honorowane we wszystkich sklepach stacjonarnych Decathlon w Polsce i w Europie (z wyjątkiem Rosji, Litwy i Szwajcarii), a także przy zakupach internetowych na stronie www.decathlon.pl. Kartę można zasilić na kwotę od 20 do 1000 zł.

I jeszcze parę praktycznych informacji. Karta Podarunkowa Decathlon występuje w formie plastikowej karty lub w postaci E-Karty Podarunkowej jako plik PDF, który można wydrukować w formacie A4 lub okazywać na ekranie smartfona lub tableta. Czas realizacji zamówienia Karty wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Po tym czasie kurier za darmo przywiezie ją pod wyznaczony adres lub otrzymasz szyfrowany link z e-kartą. Po zdalnej aktywacji Karta jest ważna przez 2 lata. Ale co najlepsze: Kartę plastikową możesz spersonalizować za pomocą aplikacji www.decat.fun, wgrywając wiadomość multimedialną, natomiast dla e-karty Decathlon poleca wybranie sportowego designu, wstawienie logo i dodanie wiadomości, np. „Dla najlepszego curlingowca świata!”.

Zadowoleni klienci

Karta Podarunkowa Decathlon jest bardzo chętnie kupowanym produktem ze względu na szerokie możliwości wykorzystania. Zalety wynikające z zakupu Kart doceniły już takie firmy, jak: MyBenefit, agencja marketingowa BOSON czy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. Partnerzy podkreślają korzyści ze współpracy z Decathlonem, wskazując na jakość obsługi klientów, niezawodność, błyskawiczną komunikację, elastyczność i otwartość na ich indywidualne potrzeby, a przede wszystkim bogatą ofertę technicznych produktów w atrakcyjnych cenach.

Karta Podarunkowa Decathlon to wspaniały prezent na każdą okazję. Wspieraj sportowe pasje swoich pracowników przez cały rok!

Dodatkowe informacje na temat Karty Podarunkowej dla Biznesu Decathlon znajdziesz na stronie: www.kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl

* tekst sponsorowany

Marcin Łuczak
Lider Karty Podarunkowej Decathlon

Myślę, że każdy sportowiec, czy mówi o tym, czy nie, jest patriotą.

Czesław Lang

Pobierz wydanie 09/2019

Zobacz również

Millenialsi oczekują więcej od swojego miejsca pracy

Dzisiejsi 18‒34-latkowie nie do końca wiedzą, czego chcą, ale na pewno wiedzą, czego nie chcą. To powoduje, że pracodawca nieustannie musi stymulować ich aktywność, tak aby się nie nudzili i stale mieli poczucie rozwoju. Niechęć młodego pokolenia do podporządkowywania się regułom sprawia, że należy wprowadzać wiele zmian zarówno na rynku pracy, płac i benefitów, jak i w samej aranżacji biur.

Jak motywować pracowników o niskich pensjach

Motywowanie pracowników nie jest łatwym zadaniem. Trudno jest motywować pracowników o wysokich zarobkach, dlatego budowanie motywacji osób o niskich płacach jest jeszcze większym wyzwaniem. Pracownicy o najniższych zarobkach są dość zróżnicowaną grupą. Należą do nich osoby o niskich kwalifikacjach oraz młodzi pracownicy, którzy dopiero zaczynają aktywność zawodową.

Elastyczna forma zakupu benefitów

Zasadniczo procedury zakupowe w jednostkach publicznych mogą być przeprowadzane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) albo wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień. W niniejszym artykule skupię się na tej teoretycznie prostszej procedurze − dotyczącej zakupów poniżej tzw. progu bagatelności, który wynosi 30 tys. euro.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.