Karta Podarunkowa Decathlon. Podaruj sport w prezencie!

Chcesz skutecznie zmotywować swoich pracowników, jednocześnie dbając o ich zdrowie? A może otwierasz nową akcję promocyjną lub program lojalnościowy? Rozwiązanie może być tylko jedno: Karta Podarunkowa Decathlon. Bo sport to trafiony prezent na każdą okazję!

fot. mat. własne Decathlon

Karty Podarunkowe są częścią oferty Decathlon dla Biznesu. To specjalny program partnerski, mający na celu nawiązanie współpracy z firmami, które, tak jak Decathlon, postrzegają sport jako ważny element codziennego funkcjonowania i sposób na nagradzanie i zwiększanie aktywności pracowników.

Karta Podarunkowa może stanowić doskonały benefit motywacyjny za wyniki w pracy, a dla pracodawcy – gwarancję na to, że jego zespół poczuje się doceniony. Może być również elementem skutecznej akcji promującej produkty lub usługi, programu lojalnościowego czy konkursu. Pozytywne emocje, które wiążą się ze sportem, na pewno wzmocnią działanie każdego projektu i pozyskają dla firmy nowych klientów, zarażonych sportową pasją. To także świetny pomysł na prezent dla kontrahenta, który z pewnością doceni możliwość skorzystania z bogatej oferty Decathlonu i z iście sportowym entuzjazmem wróci do twojej firmy. I wreszcie – last but not least – sportowy prezent to wspaniały sposób dbania o zdrowie i kondycję fizyczną pracowników, których zadowolenie przekłada się bezpośrednio na powodzenie twojej firmy. Czego chcieć więcej?

Bon na sportowe emocje

Karta Podarunkowa Decathlon działa na zasadzie bonu zakupowego. Obdarowany może za jej pomocą dokonywać płatności aż do wyczerpania jej wartości. Karty są honorowane we wszystkich sklepach stacjonarnych Decathlon w Polsce i w Europie (z wyjątkiem Rosji, Litwy i Szwajcarii), a także przy zakupach internetowych na stronie www.decathlon.pl. Kartę można zasilić na kwotę od 20 do 1000 zł.

I jeszcze parę praktycznych informacji. Karta Podarunkowa Decathlon występuje w formie plastikowej karty lub w postaci E-Karty Podarunkowej jako plik PDF, który można wydrukować w formacie A4 lub okazywać na ekranie smartfona lub tableta. Czas realizacji zamówienia Karty wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Po tym czasie kurier za darmo przywiezie ją pod wyznaczony adres lub otrzymasz szyfrowany link z e-kartą. Po zdalnej aktywacji Karta jest ważna przez 2 lata. Ale co najlepsze: Kartę plastikową możesz spersonalizować za pomocą aplikacji www.decat.fun, wgrywając wiadomość multimedialną, natomiast dla e-karty Decathlon poleca wybranie sportowego designu, wstawienie logo i dodanie wiadomości, np. „Dla najlepszego curlingowca świata!”.

Zadowoleni klienci

Karta Podarunkowa Decathlon jest bardzo chętnie kupowanym produktem ze względu na szerokie możliwości wykorzystania. Zalety wynikające z zakupu Kart doceniły już takie firmy, jak: MyBenefit, agencja marketingowa BOSON czy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. Partnerzy podkreślają korzyści ze współpracy z Decathlonem, wskazując na jakość obsługi klientów, niezawodność, błyskawiczną komunikację, elastyczność i otwartość na ich indywidualne potrzeby, a przede wszystkim bogatą ofertę technicznych produktów w atrakcyjnych cenach.

Karta Podarunkowa Decathlon to wspaniały prezent na każdą okazję. Wspieraj sportowe pasje swoich pracowników przez cały rok!

Dodatkowe informacje na temat Karty Podarunkowej dla Biznesu Decathlon znajdziesz na stronie: www.kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl

* tekst sponsorowany

Marcin Łuczak
Lider Karty Podarunkowej Decathlon

Zawsze mówiłam, że możesz wszystko, tylko przestań się bać.

Agnieszka Rylik

Pobierz wydanie 07-08/2019

Zobacz również

Elastyczna forma zakupu benefitów

Zasadniczo procedury zakupowe w jednostkach publicznych mogą być przeprowadzane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) albo wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień. W niniejszym artykule skupię się na tej teoretycznie prostszej procedurze − dotyczącej zakupów poniżej tzw. progu bagatelności, który wynosi 30 tys. euro.

Nowa era motywacji

„HR występuje u nas coraz częściej w roli policjanta, który musi wręcz zmuszać pracowników do udziału w szkoleniach firmowych”. „Coraz trudniej jest nam organizować wyjazdy firmowe i szkolenia weekendowe. Ludzie po prostu nie chcą już w nich brać udziału”. „Mnożymy liczbę oferowanych świadczeń pozapłacowych (tzw. benefitów), a najbardziej wartościowi pracownicy i tak odchodzą”.

Polacy o zwierzętach w pracy

Pies i kot w firmie? Otwartość pracodawcy na zwierzęta w miejscu pracy potrafi zarówno przyciągać kandydatów, jak i ich odstraszać. Według badań Pracuj.pl, 56% pracowników dopuszcza obecność pupili w firmie, a co trzeci uznałby ją za dodatkową motywację do udziału w rekrutacji. Entuzjazm wykazują szczególnie młodsi pracownicy. W pierwszym materiale serii Pracuj.pl „Zawodowy styl życia” sprawdzamy, czy zwierzęta w pracy to pomysł dla każdego.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.