Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Warto tam być

Bieg firmowy

Bieg firmowy
II edycja Biegu Firmowego
Ruszyły zapisy na II edycję Biegu Firmowego – charytatywnej sztafety dla firm

W ciągu zaledwie kilku dni rejestracji do biegu zgłosiło się ponad 800 osób z 60 firm. Już 17 maja we Wrocławiu i 7 czerwca w Warszawie zawodnicy spotkają się na starcie, aby wspólnie pobiec dla podopiecznych Fundacji Everest.

Podobnie jak w zeszłym roku do biegu mogą zgłaszać się 4 –osobowe drużyny, złożone z pracowników jednej firmy. Każdy z zawodników będzie miał do pokonania trasę o długości ok. 5 km Firma może zgłosić dowolną liczbę drużyn. W tym wypadku im więcej tym lepiej, ponieważ  dochód z biegu przeznaczony jest na cel charytatywny.

Bieg Firmowy różni się od innych biegów. Pracodawcy traktują tą imprezę jako formę sportowej integracji wewnątrz firmy, a także możliwość spotkania się środowiska biznesowego  w zupełnie nowym kontekście. Takich imprez brakuje, dlatego Bieg Firmowy cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Dodatkowo zawodnicy biegnąc pomagają innym. W zeszłym roku dochód z biegu przeznaczony był dla Ali Nowickiej, 4-latki z Wrocławia, której groziła amputacja nogi. Dzięki zebranej kwocie Ala poddaje się w USA rehabilitacji po skomplikowanej operacji ratującej jej nóżkę. W tym roku we Wrocławiu zawodnicy pobiegną dla Mateusza i Łukasza Koniecznych – braci chorych na dziecięce porażenie mózgowe . W Warszawie dochód z biegu przeznaczony zostanie dla 4 –letniej Natalki Kobierskiej cierpiącej na rzadki zespół wad genetycznych.

Rejestracja na bieg odbywa się poprzez wypełnienie formularza na stronie www.biegfirmowy.pl W zeszłym roku pakiety startowe rozeszły się w ciągu 3 tygodni,  We Wrocławiu i Warszawie pobiegło 2 tysiące osób. W tym roku organizatorzy zwiększyli limity miejsc.

Na zawodników czeka moc atrakcji – wartościowe nagrody, zabawy dla dzieci i tradycyjna wspólna energetyczna rozgrzewka. Organizatorzy starają się, aby podczas imprezy panowała atmosfera firmowego i rodzinnego pikniku, a Bieg Firmowy z roku na rok stawał się coraz większym świętem biegania i pomagania.

Zapisy na www.biegfirmowy.pl

Organizatorem imprezy jest Fundacja Everest z Wrocławia.

Złotym Sponsorem Biegu Firmowego 2014 we Wrocławiu ponownie został lider branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej - firma KRUK S.A.

Srebrnym Sponsorem Biegu Firmowego w Warszawie została firma Pandora – producent nowoczesnej biżuterii dla kobiet.

Patroni medialni:  Forbes, Puls Biznesu, Miesięcznik Benefit, Radio Ram, Radio Wrocław

2014-03-24 11:45 Opublikował: Benefit



Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.