Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Warto tam być

III Konferencji Ucząca się Organizacja 26.04.2017

Jak wspierać autentyczne zaangażowanie pracowników?

Zaangażowanie, wizja, misja, poczucie własności – te słowa odmieniane są w dużych firmach przez wszystkie przypadki, a jednocześnie bezlitośnie wyśmiewane w nieformalnych rozmowach i portalach społecznościowych. Czy zabiegi menedżerów i HRowców faktycznie mogą ukształtować postawę pracownika czy też jedyną alternatywą jest oficjalny entuzjazm i kuluarowy cynizm? Czy autentyczne zaangażowanie ludzi w organizacji jest możliwe? Jak je wspierać?
III konferencja Ucząca się Organizacja – dylematy autentycznego przywództwa i zaangażowania to rozmowy na temat angażującego i autentycznego przywództwa, zarówno w aspekcie refleksji nad własnym stylem zarządzania, jak również kulturą zarządzania w organizacjach.
Udział w wydarzeniu pozwoli odpowiedzieć na pytania:
- Jak wspierać autentyczne zaangażowanie pracowników?
- W jaki sposób budować twórcze i angażujące środowisko pracy?
- Jak firmy radzą sobie z angażowaniem pracowników w zmiany organizacyjne?
- Jakie znaczenie ma autentyczność dla skuteczności lidera?
- Jak budować wiarygodność, zaufanie i dobrą współpracę?

To ludzie i ich zaangażowanie stoją za sukcesem firm. To umiejętność motywowania i inspirowania pracowników warunkuje efektywność organizacji i jest wyznacznikiem prawdziwego przywództwa. Doświadczenia coraz większej liczby firm pokazują, że kultura organizacyjna wspierająca zaufanie i autentyczność istotnie wpływa na zaangażowanie pracowników.
Wydarzenie jest dedykowane jest przedstawicielom działów personalnych, kadrze menedżerskiej i osobom, które kształtują politykę personalną firm i przedsiębiorstw.
Prelegentami będą eksperci i praktycy z polskich i międzynarodowych organizacji. Swoimi doświadczeniami podzielą się, m.in.:
- ekspert zarządzania, wykładowca akademicki, dr James KrantzUniversidad de Chile, Worklab (USA)
- Mateusz Romiszewski – Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Talentami, Leroy Merlin
- dr Magdalena Żmuda – Talent Development Manager, Pratt & Whitney Rzeszów
- Maciej Jaeschke – Prezes Zarządu Higma Service Sp. z o.o.


26 kwietnia 2017 - Kraków
Organizacja: Wszechnica UJ
Informacja: http://www.wszechnica.uj.pl/pl/doradztwo/konferencja_uczaca_sie_organizac/program2017/

 

 

2017-04-12 08:27 Opublikował: Benefit

Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.