Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Warto tam być

II Kongres HR 11.01.2018

Wojna o talenty – o współczesnych wyzwaniach HRowca.
więcej

HR NA ŚNIADANIE 16.02.2018

Human Resources vs. Human Relations – rola HR w budowaniu doświadczenia pracownika.
więcej

Innowacje w HR Conference&Expo 28.02.-01.03.2018

To wyjątkowe, dwudniowe spotkanie dla pracowników, menadżerów i zarządzających w działach HR, którzy chcą poprawić jakość pracy w swoich działach w oparciu o nowe technologie i innowacyjne, sprawdzone rozwiązania. Wydarzenie jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą otrzymać gotowe rozwiązania - stworzone na przykładzie i doświadczeniach firm, które wprowadziły już różnorakie innowacje w swoich działach HR.
więcej

Relacja z II Forum Edukacji Dorosłych

foto
Myślenie projektowe, umiejętność łatwego adaptowania się do zmian, zdolność efektywnego komunikowania się - to tylko niektóre z kompetencji przyszłości, jakie wskazali członkowie panelu dyskusyjnego, który zainaugurował II Forum Edukacji Dorosłych (21 listopada 2017 r.). W dyskusji wzięli udział: dr Paweł Poszytek - Dyrektor Generalny Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, Stanisław Drzażdżewski - Radca Generalny Ministerstwa Edukacji Narodowej, Anna Świebocka-Nerkowska - Dyrektor Departamentu Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dr hab. Hanna Solarczyk-Szwec, prof. UMK – Prezes Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego, Piotr Piasecki - Prezes Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Kacper Nosarzewski z Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością.
więcej

Relacja z II edycji BENEFITS FESTIVAL

foto
W dniu 5 października 2017 roku, w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy przy ul. Brackiej 25 w Warszawie, odbyła się druga edycja wydarzenia - BENEFITS FESTIVAL, organizowanego przez Link Concept Sp. z o.o. Było to już kolejne spotkanie osób, które zawodowo zajmują się tematyką benefitów pracowniczych. Podczas drugiej edycji Benefits Festival swoją ofertę prezentowało 25 Partnerów i Wystawców. W promocję wydarzenia wspomagało 4 Patronów Medialnych. Z 370 osób, które zgłosiły zainteresowanie udziałem w Festivalu, akredytację otrzymało 278 uczestników, a finalnie odwiedziły nas 124 osoby. Uczestnicy reprezentowali głównie duże firmy i międzynarodowe korporacje, które szukają nowych rozwiązań umożliwiających rozwój polityki benefisowej w ich firmach.
więcej

HR Solutions Trends 6.12.2017

Nowoczesne rozwiązania dla departamentów HR
więcej

Międzynarodowy Tydzień Facylitacji 24.10.2017

foto
Jak tworzyć przestrzeń do współpracy w organizacjach? Ludzi zaangażowanych we wspólną pracę, odpowiedzialnych, z inicjatywą poszukujących niestandardowych rozwiązań, aktywnie realizujących wspólne założenia i cele? Czy może pracowników, którzy bez inicjatywy wykonują polecenia przełożonego, podążają utartym schematem myślenia, są niezdolni do wspólnej pracy i zespołowego działania?
więcej

VI edycja badania „Global Human Capital Trends”

foto
Firma doradcza Deloitte rozpoczęła pracę nad VI edycją badania „Global Human Capital Trends” dotyczącego trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Mogą wziąć w nim udział członkowie zarządów, dyrektorzy i szefowie działów personalnych przedsiębiorstw z całego świata, w tym również z Polski. Raport prezentuje ewolucję zachowań pracodawców wobec pracowników, przywództwa i struktury organizacyjnej, a także mierzy wpływ rewolucji cyfrowej na zarządzanie kapitałem ludzkim. Ankiety można wypełniać do 31 października br., a wyniki badania zostaną zaprezentowane wiosną przyszłego roku. Badanie w Polsce prowadzone jest we współpracy z jedną z wiodących firm branży doradztwa personalnego Randstad.
więcej

Kongres Kadry 6-8.11.2017

Interesujące wystąpienia, ciekawe studia przypadków, uznani eksperci i światowej sławy prelegenci.
więcej

Relacja z gali National Speakers Awards 2017

foto
Dorota Wellman i Wojciech Eichelberger Laureatami Hortensji i Cycerona podczas Gali National Speakers Awards 2017 przyznanych podczas Festiwalu Inspiracji. Wyróżnienie za mówienie do rzeczy i do ludzi w tym za użyteczną twórczość dla publiczności.
więcej

Konferencja Modern Employer 25.10.2017

Forum Modern Employer to wydarzenie łączące zagadnienia z zakresu HR, employer brandingu, nowych technologii i psychologii biznesu. Jest skierowane do prezesów, właścicieli firm oraz dyrektorów i specjalistów HR. Wydarzenie będzie okazją do porozmawiania z praktykami, zapoznania się z najlepszymi benchmarkami oraz inspiracjami płynącymi od najlepszych pracodawców – laureatów Aon Best Employers 2017.
więcej

Nowoczesne przywództwo w czasach hiperkonkurencji 24.10.2017

foto
Konferencja z udziałem Pawła Motyla, jedynego Polaka wybranego przez Marshalla Goldsmitha do projektu 15 Coaches
więcej

Czy employer branding musi budzić emocje?

foto
Relacja z Employer Branding Management Summit 2017
więcej

Podsumowanie XII Krakowskiego Forum Wynagrodzeń

W dniach 29-30 maja odbyło się XII Krakowskie Forum Wynagrodzeń. W konferencji uczestniczyło 250 osób. Podczas konferencji prelegenci, którzy na co dzień zajmują się wynagrodzeniami i benefitami podzielili się swoim doświadczeniami związanymi z budową efektywnych systemów wynagrodzeń.
więcej

Relacja z VII Europejskiego Kongresu Finansowego

fot. Marek Skała
Bez inwestycji nie uda się utrzymać wzrostu PKB W Sopocie trwa VII edycja Europejskiego Kongresu Finansowego – dorocznego spotkania przedstawicieli europejskiego sektora finansowego, świata polityki i ekspertów gospodarczych. Temat wiodący tegorocznego EKF „Kapitał, podatki i międzynarodowa solidarność w XXI wieku” odzwierciedla kluczowe dylematy stojące przed światową gospodarką w 10 roku po wybuchu globalnego kryzysu finansowo-gospodarczego, jaki podważył wiele z paradygmatów dominujących w polityce gospodarczej na przełomie XX i XXI w.
więcej

Relacja z konferencji z prof. Gianpiero Petriglieri

foto
„Gra o talent. Jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników i zwiększać ich zaangażowanie”.
więcej

Kurs na HR 21-22.06.2017

foto
Kurs na HR to ogólnopolski cykl spotkań, który integruje świat nauki, biznesu i władz samorządowych Unikatowa inicjatywa odpowiada na wyzwania współczesnego rynku pracy, szuka innowacyjnych rozwiązań i praktycznych metod budowania relacji biznesowych między pracodawcą a pracownikiem.
więcej

Kultura organizacyjna. Klucz do sukcesu firmy na zmieniających się rynkach 8.06.2017

foto
Kultura organizacyjna jest obecnie uznawana za jeden z najważniejszych czynników sukcesu firmy. Znacząco wspiera bowiem realizację strategii przedsiębiorstwa lub staje się trudną do pokonania barierą w tym procesie.
więcej

HR w Centrach Usług Biznesowych i IT 19-20.10.2017

foto
Dwudniowa konferencja HR w Centrach Usług Biznesowych i IT nie bez przyczyny, na swoją lokalizację wybrała Muzeum Lotnictwa w Krakowie. Całość wydarzenia ma oscylować właśnie wokół tematyki lotniczej. Z poziomu samolotu, jak zapewnia kapitan wyprawy Dominika Nawrocka, Dyrektor Merytoryczny Konferencji, Uczestnicy będą łapać inną perspektywę na zagadnienia HR.
więcej

MOŻESZ WIĘCEJ NIŻ MYŚLISZ Myślisz - czyli Jak Być Fenomenalnym w 7 krokach 25.05.2017

foto
Seminarium Motywacyjne. Uczestnicy podniosą poziom satysfakcji z pracy i z życia osobistego, będą mogli lepiej rozwinąć swój potencjał, nauczą się jeszcze lepszego planowania i osiągania celów.
więcej

« · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · »» · »

Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.